Radio

Las entrevistas de radio están ordenadas por orden cronológico inverso: las más antiguas abajo y las mas recientes arriba.

13.- Radio Monforte

(Entrevista de Rafa Aguiar a Rosa Nieves y Maeve) (30-1-2023)
Maeve é a gañadora dunha camiseta feita pola Asociación por participar no segundo evento de cartas aos Reis e a Papá Noel.

12.- Onda Cero

(Entrevista de Manola Porto a Rosa Nieves) (1-12-2022)
Informamos día, hora e lugar onde se vai conceder a segunda Beca Musical «Luis Nieves».

11.- Radio Monforte

(Entrevista de Rafa Aguiar a Rosa Nieves y Daniel Jul) (25-11-2022)
Falamos con Daniel Jul, o agraciado deste ano 2022 coa Beca Musical «Luis Nieves». É a segunda beca que concede a Asociación.

10.- Onda Cero Monforte

(Entrevista de Lorena a Rosa Nieves) (2-8-2022)
A Asociación perfectamente consolidada facendo concertos e ceas para apretar un pouco máis os lazos cos que xa contan.

9.- Radio Monforte

(Entrevista de Rafa Aguiar a Rosa Nieves) (1-8-2022)
Rosa fainos partícipe da participación do destino na concesión da 2ª Beca Musical.

8.- Cope Lugo

(Entrevista de Chema Núñez a Rosa Nieves) (27-7-2022)
2º Concerto Homenaxe a Luis Nieves – Cea Gala Swing

7.- Radio Monforte

(Entrevista de Rafa Aguiar a Rosa Nieves e a Sabela Rodríguez) (25-3-2022)
Unha entrevista na que Sabela nos conta o que supuxo para ela recibir a Beca Musical «Luis Nieves» e escoitámola cantar en directo. A emoción de Rosa Nieves por poder realizar o soño de Luis.

6.- Radio Monforte

(Entrevista de Rafa Aguiar a Rosa Nieves e a Naiara) (22-1-2021)
I Concurso de Nadal feito pola Asociación, depois de entregarlle a carta aos Reis e ao Papá Noel, a carta de Naiara saiu premiada cunha camiseta feita pola Asociación coa imaxe elexida pola nena.

5.- Onda Cero

(Entrevista de Manola Porto a Rosa Nieves e a Sabela Rodríguez) (15-10-2021)
Felicidade e orgullo na primeira entrega da Beca Musical «Luis Nieves» que tivo lugar no Edificio Multiusos de Monforte de Lemos.

4.- Cadena Ser

(Entrevista de María Valcarce a Rosa Nieves) (23-9-2021)
O empeño dunha nai que movendo Roma con Santiago consigue facer realidade o soño do seu fillo Luis Nieves e dotar de becas musicais a quen as precise.

3.- Onda Cero Monforte

(Entrevista de Manola Porto a Rosa Nieves) (15-7-2021)
Compre destacar o apoio que está tendo a Asociación por parte de grandes músicos do panorama musical español.

2.- Radio Monforte

(Entrevista de Rafa Aguíar a Rosa Nieves) (9-7-2021)
Recén estreada a sede da Asociación queremos facer dela un lugar de xuntanza de músicos e amantes da música para intercambiar instrumentos e mesmo compoñentes para unha banda.

1.- Radio Voz

(Entrevista de Félix Jorquera a Rosa Nieves) (13-12-2019)
Poñer en marcha unha Asociación cunha beca musical e perpetuar así a memoria de Luis Nieves cun maravilloso fin social.